Thursday, August 5, 2010

~ Goreng cempedak & kawan lama ~

Pagi tadi goreng cempedak untuk suami, jiran sebelah & kawan2 kat opis. Memang dah niat ari tu, untuk gorengkan cempedak tu. Yea la, kalo nak bawa, macam tak aci jer utk kawan2 yg lain, so better masak & jamu kawan2. Tak nak minta apa2. Cuma korang doakan moga2 abah & makku dikampung senantiasa sihat sokmo & doakan utk kita & suami skali ek, moga2 keluarga yang dibina kekal hingga akhir hayat.. Ameen.


Pagi tadi pun dapat mesej dari teman lamaku yg baru dijumpai kat FB.. Salwati. Dia ni slalu jadi kepala kalo misi mengeluarkan wang biasiswa (BKP ) dolu2 .. rindu bangat akan dia., tak sangka jumpa juga. cuma tgh senyum sorang2 ni mengenangkan kata2nya. hihi..

Jap2 ek;

" Salwati Yahya Atie jadi..dulu tu, ko yg jumpa adik aku kat alamanda la ye! kemungkinan besar aku g putraj awal bln 12 ni.. anak kakak aku nk kahwin..mungkin kita leh jumpa..bolehlah ko, bagi ingatan kisah2 lama kita dulu..tp aku rasa yg paling aku ingat pasal ko, suara ko sedap bila bernasyid..pasai rumah kt kg tu...xde sape duk kt situ dh...dh jadi rmh sewa..mak aku duk kt ipoh la ni ngan adik aku Ros..dia dh jd ibu tunggal anak 2.. mak pak ko ada lagi?


takper la, nyaris kita tinggalkan trademark kat korang. Kalo tak, sah2 dah lupakan kita .. tambah kalo dah ber- anak... hihi. Doaku moga2 kalian bahagia disamping keluarga tersayang.. sama sepertiku.. Ameen.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...