Wednesday, February 29, 2012

~siapakah mereka ini ~


emm.. dalam diam ada orang suka terjah blog kita arr..tapi segan2 nak komen.. sape ni ek.. seingat kita yg mmg se-geng is En Taha, Hana, Rona, dan kak Angah ( kak Ina), selebihnya anak sapaa ni. ada pun sorang lagi yg kat oversea is Ita yg skrg ni kat US..emm yg lain ni sapa plak..konpius gue..

Siapa pun anda.. terima kasih kerana berkunjung ke blogku yg carca marba ni.. dah macam rojak pun ada.. biase arr.. tak pandai cakap, tapi hati berkata-kata.. meronta-ronta tuu.. :) kalo nak raking tinggi taklah, cukuplah ianya tatapan berita semasa dari seorg insan yang biasa2 jer..yg kurang datang dariku, dan yg baik itu datang dari Allah.

Semoga kita semua senantiasa di bawah rahmatNya..salam ukhwah!

2 comments:

Hannaz Haney said...

Agaknye kau punya SECRET ADMIRE kot?? ha3x..

Impian Serikandi said...

takde maknanyer.. dolu2 bleh arr..
rasanya teman2 lama ni, tak berani nak sape cuma suka memerhati dari jauh..

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...