Friday, January 4, 2013

Asyraf Oh Asyraf..



waduhh.. sedar tak sedar dah dekat 2 bulan aku melahirkan Wan Asyraf Haqem.. 

memandangkan aku ni kojer di private company, so next week dah masuk kojer.. uhukk..alahai.. kalo bleh nak sambung cuti lagi..tapi mana kan mungkin kan.. 
Nak hantar ke Taska mahupun ke rumah orang pun buat masa ini pun was2 lagi.. jadinya buat sementara waktu aku akan minta tolong adikku Izzati yng bakal menjaga Asyraf... bila Asyraf dah besar sikit, bolehlah beralih ke Taska.. (Izzati adikku yang ke 9 sedang menunggu keputusan SPM..)


Untuk adikku Izzati.. terima kasih yea..

Wani plak bakal menghadiri temuduga di UPSI rabu depan.. moga2 beliau berjaya melanjutkan pelajarannya ke sana.. memang harapan abahku sejak dolu2 lagi... nak sangat anak jadi guru.. Insyallah semoga impian Wani menjadi nyata.. Aamiin..


2 comments:

Kakcik Seroja said...

Memang susah hati hendak meninggalkan anak dengan orang yang anak itu tidak kenali...

Unknown said...

Btul kakcik..
terharu rasanya bila adik saya menawarkan diri untuk menjaga anak saya. Hanya Allah yg mampu membalas jasa baiknya.

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...