Thursday, April 23, 2015

Di Sini Bermulanya Cinta- Hari Merdeka 31 Ogos 2014

Catatan kenangan manis semasa mengikuti perbarisan sempena Hari Kebangsaan di Dataran Merdeka 2014 yang lalu..walaupun dah berkurun, tapi best2 sangat.. mak abah antara org penting dok depan tv masa perbarisan tersebut...

Macam biasa.. kami mewakili Telekom Malaysia. Kali ni digengkan sekali dgn Maxis, Digi & Celcom..Disebabkan TM merupakan GLC yg terbanyak ahlinya, maka kami dok paling depan.. wah.. memang berdebar-debar jer... 
Pada mulanya.. malas nak masuk.. tapi bila kak abby habaq yang kaum hawa sikit sangat.. dia pun merayu.. almaklumlah track record baguss.. so dipanggil lagi..

Alhamdulillah, tidak ada kasutku yang tercicir memandangkan yang masuk kali ini adalah yang terpilih.. cewah..cewah.. kalo tak, jadi mangsa pijak kasut jer masa berkawad.. oh tidak..   kenangan tersebut akan ku ingat sampai bila-bila..

Jom-jom layan..







 
 






1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...