Tuesday, February 28, 2012

~ Citer di pagi selasa ~


Alhamdulillah, Alhamdulillah.. hari dah 28/2, maka dengan itu genaplah setahun kojer kat Finance KL ni. pejam celik skjap jer masa berlalu. Dan dengan itu juga, genaplah setahun juga mengajar anak2 mengaji Alquran & Muqaddam yang mana pada asalnya hanya 5 orang jer.. kini dah 17 orang.

Sejak penghijrahan ke tempat baru, hati lebih tenang & hidup kami kian teratur.. cewah..cewah..syukur ke hadrat Ilahi kerana dengan izinNya, smua yg dirancang berjalan dengan baik..

Sekarang ni dah tahun 2012.. baru jer sambung blajo, 4-5 thn lagi baru abiss InsyaAllah. Hati masih lagi berdebar-debar ni. Dalam masa yang sama, turut juga mengambil kelas tarannum dgn staff TM yang bernama En Nordin. Smuanya terpanggil kerana ILMU dunia & akhirat. Beliau juga mengajar smula tajwidku. emm.. macam2 nak diimpikan..moga2 Allah mempermudahkan perjalanan kami seisi keluarga.

ada org kata kita ni budak praktikal.. hoho.. yo la tu, dah 30-an dah..

Semalam plak Dato' Zam (our big boss kat TM) dah inform us .. bonus 2.1..Alhamdulillah. dapatnya lambar lagi, tapi ianya berita gembira utk kami smua. terima kasih Bos !

1 comment:

Angah said...

semoga dipermudahkan segala apa yg diidamkan...

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...