Monday, June 4, 2012

~ sampaikan salam di angin lalu..~

Angin jugak jika orang suka membandingkan cuti aku ngan orang lain.. apsal plak suka membanding- bandingkan aku dan dia.. ish.. ish.. dlm keadaan sekarang memang badan kadang kala tak sihat, slalunya awal2 ngandung mcm tu kan.. ni masuk bulan ke 5, barulah penyakit alahan datang.. bukannya saje2 nak sakit.. ish..apsal org dok senang ngan aku ni pun aku tak tahu. bleh tak jaga mulut dr mengeluarkan kata2 yang menyakitkan hati.. semoga Allah memelihara hatiku & hatimu jua.. :(

tak gemor btul kalo org dok suka sembang2 pasal org kat aku.. udahlah berbadan dua, dengar plak citer itu ini pasal orang adush.. aku ni dari dulu memang dok suka sembang2 pasal orang.. menceritakan keaiban orang pun dah dosa apa lagi menokok tambah citer2..

sekarang.. tgh bermuhasabah diri..:), minggu ni btul2 menguji keimanan pada diri sendiri. kejer dok tension.. hal orang plak yg membuat aku terfikir apsal diorang mcm tuu...

Hanna.. help! help!


Kesimpulan kecil.:)

Mengutuk : Straight, berdepan/belakang, bahasa kasar, lelaki
Mengumpat: Bengkang bengkok, berintonasi, tokok tambah, belakang, perempuan


P/S: Tak pasti pula kalau dalam blog boleh diklasifikasikan sebagai mengumpat atau tidak.:)
 

Nota kaki:-
tahniah kat En Saiful, kerana dapat baby boy setelah sekian lama menunggunya.. :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...