Monday, June 24, 2013

Tiba-tiba nak update blog arr..



Allo! Allo!.. Assalamualaikum smua!

Bulan ni aku dilanda penyakit malas. Kija..kija.. kija... ditempat baru menyebakan aku rasa ada baiknya fokus..fokus.. pada kerjaya dolu.. sebabnya.. itulah punca rezki buat kami seisi keluarga.. 
Blog? Hoho.. tulis bila ada kelapangan sahaja.. kalo hari2.. malas arr..



Tapi bila dah lama tak coret.. rasa tak best plak..rindu plak.. hari2 bukak blog.. memang nampak ada pelawat-pelawat yang tega bukak blog yang tak seberapanya ini..tapi aku  blank.. blank dgn kata2.. aku hanya tersenyum.. senyum seribu bahasa.. 


terima kasih kerana sudi mengomen.. mahupun.. menghantar email.. berkata hi ..itu dan ini.. dan aku hanya tersenyum... moga2 Allah merahmati kita smua..


Dua bulan yang berlalu.. macam2 telah ku lalui.. kegumbiraan, kesedihan, kejayaan semuanya bersilih ganti.. tapi hanya dengan senyuman terukir kemanisan..


 Terima kasih padaMu ya Allah di atas keindahan hidupku ini.. 

kk.. sambung citer di masa akan datang ek.. aku masih takde ‘mood’ nak nyembang.. lain kali arr ek..

Assalamualaikum.. Good Bye! Ma'a salama.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...