Tuesday, July 12, 2011

~ saje2 coret ~

Mood kerja yg bz ni.
so tak sempatlah nak citer2 pasal aktiviti BAKIT kat PD.. nanti2 arr. Cuma kali ni terpanggil nak cerita hal 2-3 minggu yang aku lalui di sini, situ dan di sana..



Tersenyum juga melihat karenah orang. Yang diam, yang ramah, yang tak duduk diam apa lagi yang mulut laser.. pehh semua ada. bagi aku senang jer.. aku bukan milik kau. aku milikNya. dan kerana itu kalau pun aku melihat dan berdepan dengan orang macam ini, ada baiknya diam seribu bahasa.. sonang kojer den... aku ni pun bukan spesis itu. Bercakap biar perlu jer. Tapi betullah kata ustaz Husnul Hizam. Katanya " setiap manusia yang berada di depan kita, boleh juga dia adalah 'barang' ujian yang di beri oleh Allah kepada kita. Maka, cubalah kamu melepasi ujian tersebut dengan bijaksana. "


nak kata geram tu.. takdelah. terkezut jer.
segera aku beristhgfar.. astaghfirullahhala'azim..rasanya diam dan senyum lagi baik dari bercakap banyak daa..

nota kaki ;
jerawat tumbuh di atas pipi.. aduss..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...