Wednesday, February 6, 2013

Naluri seorang ibu


Hari ni merupakan hari yang ke-2 Asyraf di taska. 
Harapan kami semoga Asyraf dapatlah membiasakan diri di taska tu.
Walaupun dah masuk hari k-2, aku tak hantarnya ke Taska,
 sebaliknya suamiku yang akan hantar Asyraf ke Taska... nak tau kenapa.. uhuk-uhuk..umminya akan menangis arr.. 
 
Pagi tadi pun sebelum suamiku nak hantar  Asyraf ke taska, Asyraf dah bangun dari tidur.  Terkedip-kedip memandang wajah kami berdua. Macam tahu-tahu je kejap lagi nak kena tinggal.
Hati sedikit sebak bila kaki melangkah keluar dari rumah.
Kalo boleh, nak jer resign, bleh jaga Asyraf di rumah kan.. tapi tuu arr tak boleh ikutkan rasa hati ni.. Bak kata suami aku, anak elok2 je tak menangis kena tinggal kat taska, maknya yang feeling lebih. huhuhu..
semoga Asyraf dapat menyesuaikan dirinya dengan baik ditaska.
Jangan 'tekhoyok' tau..jadi 'baby' yang thomey2 eyy..

3 comments:

Angah said...

alahai...ibu nye pulak yang emo ye...kikiki...

theseventhmuhammad said...

sis..saya akan dapat 1st baby april nanti..kebarangkalian kami berdua pun akan merasai perasaan ini :)

Hariah Ahmad said...

Angah ,
saya ni memang lembut sangat hatinya..kalo boleh arr nak jer dok rumah..jaga rumahtangga jer.. wakkaaka.. :)

the seventh muhammad,
wah2 tahniah.. :)

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...