Tuesday, November 8, 2011

~ alpa dengan Iphone.. kojer dek ~

Hari ni tak ramai orang bekerja arr dan oleh kerana itu pegi opis pun tak sampai 20 minit dah sampai opis.. bagus arr, esok korang cuti lagi ek.. huhu..dan kerana itu jugak la, hari ni kluar jap ke Maybank Jln Tun Perak bagi menebus hutang.

-Surat yang di terima dari ETIQA Takaful -

Citernyer begini.. oleh kerana loan rumah dah pun tukar dari Maybank ke Ambank. Maka secara tak langsung bleh arr claim MRTA ( insuran rumah ) dengan Maybank sebab dah 'terminate' ngan Maybank. Kalo kira2 adalah dlm RM2K dapat balik.. Alhamdulillah..Alhamdulillah..
dengan itu, kenalah tuntut kat Maybank.
Cuma yang tak bestnya.. citer pagi ni, pegi ke Maybank..

Sepatutnya kalo dah banyak kaunter mudahlah cerita.. ni orang kaunter pun dok tolak kita ke sana.. ke mari.. walhal dah tunjuk dokumen yang berkaitan.. adalah dekat-dekat 8 kaunter.. sampai kaunter terakhir pun takde sape bantu. :( 1 jam tu.. rugi..rugi..
Nyarislah ada amoi cun yang membantu.. patutlah kaum Cina terkenal dengan ramahnya & disiplin yang tinggi.. orang Melayu emm...
budak melayu yang dekat kaunter tu siap main Iphone lagi.. aduss..kalo nak riak pun btul2 tak bertempat.. cari lah tempat lain dek, bukan di tempat kojer.. kan tak manis tu..
awak mencerminkan imej MAYBANK itu sendiri...

Akhirnya, ada juga yang membantu.. isi borang dan submit smula.. kan mudah cerita.. nasihatku, bagi yang kojer kat kaunter tu.. manis2 kan raut rupa & cuba arr berkomunikasi dengan pelanggan sebaiknya.. jangan tunggu orang 'laser' baru nak sedar.. haha.. dunia.. dunia..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...