Tuesday, May 15, 2012

~Program Turun Padang Dato' Sri Zam di Menara KL ~


Semalam, ada sessi turun padang oleh GCEO Datuk Zam ke TM State. Majlis telah berlangsung di Menara KL yang dihadiri lebih 500 orang staff..& amat2lah meriah. Pelbagai info telah dibentangkan oleh boss besar kami tu..hehe.. sebagai salah seorang staff yang hadir ke sana.. aku, amat2 teruja dengan pencapaian TM di mata dunia. ( teruja sesangat.. ) utk rekod TM telah mendapat tempat lebih 70% dari sasaran asal.. tahniah! tahniah!


Hehe.. kalo tak kerana boss, malas jugak aku nak join.. sebab nyer.. kesihatan tak mengizinkan. tapi atas paksa & rela.. gue & teman gue Iena.. redah jugaklah.. 
kami dikehendaki mewakili TM KL utk nyanyian suara beramai-ramai bagi mengiringi teman2 smua.. ish.. ala2 miming jer.. haha..( Negaraku, Kristal -masa kat R&D, jarang2 aku dengor almaklumlah takde masa nak join event2 ni. serta lagu Gemuruh.. satu lagi lagu baru yg ala2 rappers.. ). Alhamdulillah.. selesai jugak event tu.. penat tu penat jugak arr..tapi satu lagi detik bersejarah dlm diari tahunanku di TMKL.. ari tu join perbarisan & terbaru koir TMKL..

k, esok & luasa ada kursus di TMTC.. fuhh..bab2 nak  ke TMTC mmg nak dielakkan, tapi dah 2 kali tolak kursus ni. Cik Abang plak p Taiping & Tasek ( Perak) ada meeting ( kalo tak.. bleh itut..waaa.. nak balik kuale.. kuale.. )





cau cing cau..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...