Friday, May 27, 2011

~ Menerima si dia seadanya ~



Gambar di atas adalah gambar terbaruku & suami..fuhh memang dah bulatkan....
Dalam kesibukan kami bekerja,kami cuba curikan masa untuk bersama dengan anak-anak. Rasanya sekejap sahaja masa berlalu. Sudah hampir 10 tahun usia perkahwinan kami. Begitu cepat masa berlalu. Rasa kesusahan tu dah jadi ingat-ingat lupa plak..sebabnya kami berasa lebih banyak kenangan manis.

Bagiku, dia adalah segala-galanya. Menerima diriku dengan seadanya. Kalau ikut kan dulu..aku ni memang tak suka akan sikapnya.. tapi tu arr,bila dah lama bersama..'ku-jatuh cinta buat kali kedua'. Kali ini memang menerimanya sebagai suami yang bertanggungjawab ke atasku & seorang ayah yang baik buat anak-anak kami.. syukur Alhamdulillah..

Apsal aku coretkan cerita ini ek? Ntahlah.. ianya memang dari naluri hati seorang isteri yg sebelum ini 'tegar' untuk menerimanya..dan kini aku berharapmoga-moga kasih sayang ini berkekalan hingga akhirnya.. ameen. ( Doakan untuk kami ek..)


p/s: Cerita ' Nora Elena"..emm memang best..

1 comment:

fb said...

moga saya bertemu seperti akak... yg skarang saya pun sendiri terasa.. DIA agak tegar menerima saya.. mungkin dia x yakin.. saya boleh ke idak membimbing dia nanti.. tah lah huhuhuhu

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...