Thursday, March 28, 2013

"Dah dapat surat ke?"



Bismilahirahmanirrahim

Pagi yang indah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah..
Jam 10.15 pagi ~“Dah dapat surat ke?”Kak Ira menyapa aku.. aku yang terpinga-pinga hanya tersenyum. Dalam hati aku berkata “ woi.. woi.. ape ni? Result dah kluar ke”.. jeng jeng jeng..


Jam 12.45 tengah hari ~ Lagi sekali aku disape. Kali ni semasa di lif tadi, terserempak plak dengan En Azmi.”Dah dapat surat ke?”lagi sekali aku hanya tersenyum dan kali ini aku bersuara. “En Azmi, apa pun keputusannya nanti, saya redha.”

Sehingga ke saat ini, sebenarnya aku tak terima apa2 surat pun kecuali pos laju kiriman Farhana & Fizah teman2ku..

Tapi tuu arr, sesekali debaran terasa plak.. dah macam orang bercinta plak..alahai.. I’m ok.. I’m ok..


Esok dah nak berangkat ke Taiping..tinggal suami tinggal anak2....maafkan umi ek. Umi pergi sekejap jer..

Semoga Allah merahmati kita smua.. senyum selalu!

Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...