Wednesday, March 13, 2013

Hari aku ditemu dan diduga..



Bismilahirahmanirrahim

Hari yang dinanti telah tiba..saat dan ketikanya ditemuduga macam2 hal yang terjadi. Di saat tengah stress.. tringat plak kat ‘kit-kat’.hehe..suatu ketika dahulu ada arr orang tu suka bagi aku coklat ni.. 

Pada mula tak berapa’gemor’ coklat ni yea arr aku ni amat allergic ngan coklat (bintik2 merah akan naik dimuka ku..)..tapi lama2 yum-yum.. naikpun naik arr.. janji coklat..hehe..
bagi aku bila makan coklat ni..hilang kejap stress..sepatunya tak stress tapi mungkin kawan2 sekeliling dah au.. aku jadi gabra plak.
kesah aku n 'kit kat' dah pun tinggal dalam lipatan sejarah..

Secara keseluruhannya.. 50-50 arr.. 
jawapannya dlm tempoh sebulan lagi..hehe.. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...