Tuesday, March 12, 2013

pre-interview..



Bismilahirahmanirrahim
Semenjak dapat email panggilan temuduga, gue dah jadi 'detective conan' jap.. ngeh3x.. merisik tempat yg memanggilku.. wah2.. saper kah gerangannya..

Serius..sejak berpindah kat KL, aku hanya tekan lif 1 dan 9 jer.. lif lain.. tak berkenaan..hehe.. lif 1 tempat kojer dan lif 9 unit Finance SSO Klang Valley.. tuu pun 2 bulan sekali.. hehe..submit FCCAS.

Alhamdulillah, walaupun dok kat situ, tapi spt kat R&D, aku solat kat surau dibawah. Kat sini ramai juga arr kenalan yang terdiri dari pelbagai unit dari tingkat 1 hingga 9. Kebanyakan mereka adalah lingkungan sebayaku dan ke atas.. dari yang biasa2 hingga ke bos2.. humble jer diorg ni.. yang muda2 pun ada juga arr.tapi siapa sangka mereka ni..disini juga aktif dengan aktiviti surau. Boleh katakan setiap hari akan ada majlis ilmu.. nak tak nak jer..


Berbalik dengan panggilan temuduga last week.. aku buat arr mana2 yg patut.. usaha di malam hari dan siangnya aku cuba risik-merisik melalui kakak2 ini.. tampaknya petunjuk positif. hooyey!hooyey!

Semuanya dengan izin Allah kan.. jika ada rezeki.. ada arr.. kalo tak.. it's ok.. kat sini pun dah ok sangat.. Aku tanak mengharap macam kat R&D, berusaha bagai nak 'rak' tapi takde pun.. nangis pun tak guna..kalo exe 2-3 thn cepat jer naik.. kalo non-exe.. tunggu sepuluh tahun blum tentu naik kan..



Kat KL - aku hepi2.. tu pun dah ok, punya suami punya anak2 dan hidup yang tenang..walaupun kekadang tuu keringgg sangat..

hanya tersenyum dpt diukirkan.. cewah..cewah..lalala..


Alhamdulillah...aku bersyukur dgn rezeki dari Allah!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...