Sunday, January 29, 2012

~ Perbarisan di Hari Wilayah di Dataran Merdeka ~

Hari ni buat pertama kali join dengan geng2 TM masuk perbarisan sempena Hari Wilayah 2012 yg telah diadakan di Dataran Merdeka KL. Awal2 pagi dah bangun.. sebelum suboh tu.
Walaupun begitu, tahniah pada semua teman kerana TM dapat tempat ke-3 bagi perbarisan tersebut. Ada lebih 10 GLC yang bertanding. Kami hanya berlatih seminggu jer...

Yang menang ialah Prasarana Negara dan kedua Bank Rakyat. Diorg cakap kami kalah sebab pakaian je.. yea ar diorg siap bawa payung & menari-nari didepan pentas. memang arr lain dari yang lain. Bank Rakyat plak siap berjambul ayam kat kepala.( 3 bulan diorg berlatih tu..) walhal TM biase2 jer. last minutes..
sponsor pun takde banyak.

PM & isteri pun turut serta ke majlis tersebut. Mcm biase arr, PM memberi kata2 aluan & becerita pasal pembangunan di Wlayah Persekutuan & Labuan.

Apapun, memang best arr. Pastinya kenangan ini tak dpt dilupakan..sebabnya jadi "Cinderella"..
(tak perlu kata apa-apa.. senyum ). k..gud nite!

2 comments:

Angah said...

letak arr gambar..

Impian Serikandi said...

tak sempat nak risik diorg.. insyaAllah kak.. nnt saya usahakan utk menjejaki jurugambo kami..

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...