Tuesday, January 31, 2012

~ Tak boleh arr~


Dah 3 malam tak bleh nk tido awal.. smua ni gara2 kawad kelmarin. Punyer arr teruja nak berkawad, sampai nak tido pun tak bleh.. tak sabar-sabar nak tunggu hari esoknya.. hehe.. dan kini hari Perbarisan pun selesai.. tapi mata cannot sleep arr..

Pagi tadi sampai lewat 6 minit.. so kad kojer merah.. fuhh.. tertido & terbabas.. bangun pun lewat.. tambahan plak hari ni hari isnin.. so berduyun-dyun ar keter masuk KL.. nyaris ar bos ada seminar kat Hotel Istana.. so takde ar suara dia memanggil-manggilku utk berbincang.. aman jap. :) tapi petang tadi bos masuk jugak.. so sesi soal jawab ader arr..bleh mamai dpn bos tu.. ish.. cheyah..cheyah.. wake up!

Malam ni pun cannot sleep..dtambah lagi alunan muzik mercun kat belakang rumah ni.. waduh.. raye lagi ke kak..k, jom kita ngaji jap arr.. assalammualakum!

2 comments:

Angah said...

amboiii teruja sampai tak leh tido...sonok sangat le tu

Impian Serikandi said...

kak,
sonok tu no dua.. yg sbnornya riso tahap gaban.. bleh ke..bleh ke..hik..hik..

satu lagi pengalaman manis di ukir dlm hidupku. Thank you Allah!

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...