Sunday, June 12, 2011

~ Breifing di Menara TM ~


Petang Khamis yang lalu, kita ke Menara TM..ada breifing bagi sambutan TM Awards yang dijangka pada 18 June di MMU, Cyberjaya. Selain diberi penerangan & sessi soal jawab bagi TM Star..diorg pun nak sessi bergambar utk smua .. waduss.. glamer semacam ajer, aku yang poyo pun ambil gambar ala2 muslimah..

Pihak penganjur memaklumkan, ianya akan diadili oleh Juri2 profesional.. katanya rahsia.. surprise ! sabor jer la.. katanya last year diorang jemput Helen Yap, Marlia Musa ( wife M.Nasir ) serta sorang lagi..( maaf tak ingat arr ). Sejak dari hari itu..until now pun.. dah tak lalu nak makan.. risau pun ada..macam mana boleh sejauh ini aku join benda2 ni.. fuhh..



wajahku yg kian bulat..


kereta race.. tapi maaf taktau apa nama officialnya..

Then selesai.. selepas itu aku pun turun denganlajunya.. kat fikiran ni dah bercelaru dek kerana mula memikirkan masalah negara ni.. macam mana ni..sampai kat Receptionist. terdengar bunyi bising kat hujung sana.. oh.. ada 3 kereta race.. ferrari ke? emm..ntah. Tahun ni dinner TM bertemakan Formula One..malas nak fikir arr..


Sorry..not my test ek..
Oleh kerana jam dah dekat2 pukul 5pm aku trus balik arr..

nota kaki : tengah berkira-kira nak dendangkan lagu apa ni..kang ada yang tarik diri.. malasss..

2 comments:

Angah said...

mau bantuan saya utk memilih lagu? hihihihii...

Impian Serikandi said...

Tima kasih kak..diorg minta bawa lagu 'apa guna berjanji'...

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...