Sunday, June 19, 2011

~Cerita TM Star 2011 dah abiss ~

~bersama keluarga menginap di sini ~

Alhamdulillah baru sampai rumah setelah 3 hari 2 malam kami sekeluarga bermalam di Palm Garden Putrajaya..bukan senang nak p menginap kat situ. hik..hik..hik..Hanya kerana tercalon kat "TM's Got Talent 2011", dapatlah peluang tuu.. tu pun dah dengar suara2 sumbang...ish..ish. jangan risau, aku masih seperti dulu..


~ Tema tahun ini F1 TM ~

Totallynya memang letih dari yang biasa. Walaupun keluargaku pun menginap di situ, namun aku sorang jer yang keluar masuk.. dari Palm Garden ke MM
U.. pada setiap masa.. reheasal.. test..test.. and by the end.. sebuah majlis yang gilang gemilang. Bagi sesiapa yang turut serta pada malam tersebut, sudah tentu merasa aura yang luar biasa..Di situ mengumpulkan kakitangan dari seluruh Malaysia & sebahagian dari Indonesia..pelbagai award yang ada antaranya Best Manager,Executive & Support Staff..lain2 taklah ku ingat.. tapi paling best TM Goverment pun dapat.. ( Finance State KL di bawah TM Goverment..) Sorakan antara negeri2 yang bertanding pun menjadi gamat dewan tersebut.. State Johor antara negeri yang banyak dapat award.. Melaka, Negeri Sembilan & Perak pun dapat..tapi lagu yang paling best adalah State Perak.."Ipoh Mali takde sombong".. betullah tu..

Reheasal Day...

Lupa plak.. gandingan mantap antara sorang staff TM & Sarimah Ibrahim memang meriuhkan lagi suasana. Lupa plak nak citer.. Zaki dari MMU ( RM2500 ) telah dinobatkan pemenang "TM Got Talent 2011" pada malam tersebut. Kedua ialah Kamarul ( RM1500), mewakili Negeri Sarawak dan ketiga ialah Kumpulan Finger Print ( RM1000) dari Vads Berhad.. lain2 pun dapat juga hadiah saguhati.. Ini memang pengalaman baru..

memang berbaloi.. hari2 berulang dari Melaka. Tahniah Zaki !


anak-anakku...

Sementara itu,anak2 dan suami menghabiskan masa di hotel untuk beriadah..berenang & berbasikal serta bermain permainan congkak & kepingan kayu yang disediakan oleh pihak hotel.. tampak wajah mereka gembira..wajah yang kelihatan lesu & letih..

Tgh hari tadi kami pun pulang ke rumah.. dan kami sekeluarga mendapati ada seekor kucing betina baru beranak kat bilik belakang... ksian, tampak wajahnya keletihan.. kelihatan 3 ekor anak kucing yang comel2 di dalam laci..so sweet.. muah..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...